tisdag 18 maj 2010

Årets Första Dopp

Japp, i dag slog jag på stort. Efter en timmes underbar promenad genom skogen med fantastiskt fågelkvitter och nästan bländande skir grönska kom jag fram svettig och varm till målet. Termometern visade +24 grader här i dag! Bara jag och några kanadagäss var på plats. Vilken lycka att få njuta av det kluckande friska vattnet mol allena. Hm, ja jag får väl erkänna..................visst jag är en tuffing och älskar att bada i alla väder, men i dag blev det bara fossingarna som fick känna på svalkan. Om det var skönt? Nopp, inte ett dugg. Det var ljuuuuuuvligt!

1 kommentar:

Viola sa...

Hei! Så mange flotte bilder du har satt inn på siden her, både fra Stockholm og sommerfuglen! Nå er sommeren kommet til Oslo også, har vært helt fantastisk vakkert vær i dag og i går!! :) Det er så deilig! Du har badet føttene, oioi! Jeg blir fristet til å gjøre det samme ;) Men ikke gjort det ennå, selv om jeg i dag sa at jeg skulle ha badet jeg om jeg fikk 500 kr, haha! Håper du får ladet ny energi, dagene er ikke de samme alltid. Noen ganger kan man føle alt går en imot, andre dager skinner sola! Nå skinner mest sola, så alt er bra! Og i dag malte jeg mine fingernegler lyseblå.. :) Klem fra meg! :)Ha fine dager! :)