fredag 1 maj 2009

Musikfoto 16

Skolan som tema i Musikfoto ger mig många tankar och idéer om vad jag ska välja att bidra med. Skolan upplevde jag som rolig redan från 1:a klass. Sedan följde gymnasiet, högskolan och universitetet innan arbetslivet började. Många bra och fina minnen har jag från min skoltid, men det allra bästa är nog ändå när jag träffade min livskamrat C. För 27 år sedan var vi på separata skolresor och möttes av en slump. Tycke uppstod. Ett tycke som än i dag kvarstår om än större och starkare. I Love U!

7 kommentarer:

eva b sa...

Härligt!! Å bra musikval!

Anette sa...

Den låten är gymnasietiden för mig!
Vad kul att ni träffades så där. /Anette

Anna tassar in.. sa...

Mmmm den låten är så go..den blir man glad av..vill ha dig..himmel jag lättar jag flyger :)

Mia sa...

Mmmmm...så mysigt minne...Önskar er fortsatt lycka! *L*

tallrotsmarie sa...

fina minnen du har....

och låten, den lyssnade jag med på=)

anneli sa...

Den tyckte jag så bra! Har väl blivit lite av en allsång nu för tiden..Sköna minnen du!!

Namn: Eva sa...

Jag är lite för gammmal för att ha lyssnat på den under min gymnasietid! Nu för tiden sjunger man denna sång i Friluftsfrämjandet vid lägerelden däremot.
Eva