lördag 16 oktober 2010

Baksida


WTFDC

14 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Tosse mej då...vilken söt baksida! Tänk vad den foten ska vandra och upptäcka saker...
Ha en skön helg!

Pennelina sa...

Så supergulligt! Väcker minnen...

Spindlarna här nedan är förresten också söta även om de inte hör till utmaningen ;-)

Kramar från mig!

Monica sa...

Mie, önskar Dig en riktigt skön Helg!
Som vanligt.....underbar BILD som berör!

Irene sa...

Å så nydelig liten fot .... og bilde som varmer!

Ha en fin helg!

Klem fra Irene

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Herlig bilde av en liten fot, den er ikke gammel :)

Fine poster siden jeg var innom deg sist.

Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

Rigmor sa...

Vilken underbar baksida...!! Finns inget ljuvligare än små gosiga fötter.
Försöker göra som du, slå av på farten när jag känner att det snurrar på för fort och man nästan tappar fotfästet. Tar också med mig kameran då, då släpper jag alla andra tankar den stunden, så skööönt!
Vi har inte kommit så långt i fotokursen, lite komposition har vi börjat sniffat på. Jag är alldeles för ivrig när jag hittar ett bra motiv, så där har jag mycket att lära!! Sen ska väl erkännas att "gubben" som vi har är en superproffsig fotograf, dock lite till åren och lite lätt virrig...Det jag gillar med honom är att han berättar grundläggande "regler", men att sen är var och en sin egen konstnär, man betraktar olika. Fast som sagt, grundläggande är viktigt.
Ha en riktigt skön höstlördag!!
Kram kram

Gbgmamman sa...

ÅHHHHH,vilket underbart foto!

MaR sa...

Simply adorable!!

Tove sa...

Klockrent! Vackrare baksida än en ljuvlig bebisfot finns väl inte !? Jättebra tolkat! :)
Trevlig helg!

Unknown sa...

very delicate, i can almost feel the softness of the baby's foot.

Birgitta sa...

Åhhh så gulligt :)
Underbart foto!

Mona sa...

Åh, vilken ljuvlig liten fot!

Anonym sa...

May time and life lead always towards safe paths.


A great picture indeed. Speaks of support, trust and love. Please have a good Sunday you all.

daily athens

Yvonne sa...

En väldigt söt baksida. :0)