onsdag 27 oktober 2010

I Never Promised You A Rose Garden


Sepia Scenes

10 kommentarer:

Viola sa...

Vakkert! Og den filmen så jeg i mine ungdomsår.. veldig sterk og fin film! Ønsker deg en god dag Mie! :) Klem fra Oslovennen :)

Rigmor sa...

Oj, oj, så många nya vackra bilder!! Blir glad när jag kommer in på din blogg, sen ger du många nya vinklar till bilder.
Fått tungt besked om våran lillprins idag, så då kanske det blir lite egentid med photoshop, allt för att skingra tankarna. Skulle ge alla mina dagar till honom om det bara gick.
Ha en bra kväll!!
kram

Aoife.Troxel sa...

The harsh texture of the leaves and the smoothness of the rose work so well together and the way they stand out is great. Nice composition.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Morrn Marie.

Jag trodde man skulle få höra Lynn Anderson....

Fin blomma....

Kika in på min blogg så får du se hur det går med den....

Ha de bra.
Hasse A

PS Jag tog bort det
första inlägget, det var så många fel...

Ralph sa...

A rose is a lovely flower. I think that it would be nice if we could plant and cultivate sepia roses in our gardens. A beautiful capture!

Ninnie sa...

Å, så vackert....har du rosor kvar i trädgården ännu???

Small City Scenes sa...

We always think flowers should be in bright colors but the rose looks soft and sweet in Sepia.
MB

Annie Jeffries sa...

Very pretty late rose of the season.

anemonen sa...

Rosor är vackra sephiaobjekt. SNyggt gjort.