söndag 3 oktober 2010

Nu Går Mitt Sommarparadis I Ide





Bildligt Talat

4 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn

Det ser jättehärligt ut, menar du att ni kommer tillbaka förrän nästa år..?

Å andra sidan har ni något att längta till...

Ha de bra.

Hasse A

Rigmor sa...

Vilket vackert och mysigt ställe!! När vi bestämde oss (eller mannen var det ju först egentligen...)att bosätta oss i vårat paradis så såg det verkligen inte ut som ert, vårat var ett riktigt gammalt torp. När jag tänker tillbaka fattar jag inte ens hur vi vågade...och kom på tanken, vi var ju inga ungdomar precis!! Visst är det skönt att ha något att länga till. som man känner igen i minsta detalj och bara behöver blunda för att det ska ploppa upp massor av bilder på näthinnan?? För oss har det ploppat upp mycket annat blandat med drömmarna sen vi bosatte oss...men ALDRIG en sekund att jag ångrat galenskapet!!
Ha en skön måndag!
Kram

Annelie sa...

Nu har nåt att hämta på min blogg, om du vill förståss....

Viola sa...

Går??
Så vakkert det er der, skjønner godt at du og dere liker dere der!! :) Vakre pusen som sitter og (kanskje) jakter.. Han savner vel sommerstedet også, kan jeg tenke meg.. :)
Klem i natten! :)