lördag 23 oktober 2010

Sov Du Lilla Videung


Inspiration & Kreaktivitet

14 kommentarer:

cat sa...

En sådan gullig liten hand och så fridfullt hon/han sover :)
Ett vackert foto.

Lasseivomma sa...

Vacker och fridfull bild, snyggt fångat och komponerat.

Monica o Jacob sa...

Härlig fridfull sömn, gullig liten hand;-)

Johanna S sa...

Åh vilken vacker bild - så fint du lagt skärpan! Passar så bra i svartvitt oxå - mycket fridfull.

Annelie sa...

Ljuvlig bild, helt underbar!

Anonym sa...

En väldigt stämningsfull bild med en härlig känsla! :)

Cecilia Artista sa...

Underbar bild på den lille som sover så gott och avslappnat!
Fin komposition!

Rantamor sa...

Så ljuvligt foto du bjuder på, bli varm i hela kroppen.

Ha d gott.

Photos by Storm sa...

Fint. Jag skulle gärna sätta min näsa intill den lilla handen/Lis

BP sa...

Vad ska jag då säga som inte alla andra har sagt - är som vanligt sent ute med mina kvällskommentarer.
Älskar bilden!!!:-)))

Pysselfarmor sa...

Tänk att en liten "sovande" hand kan förmedla så mycket känsla!

Pialotta sa...

Underbart, underbart stilla och rofullt .. ett foto som ger mig oxså frid:) Du kan förmedla en känsla du Marie:)

Jane sa...

Jisses, vilken go´bild - fridsamt och berörande!

Olga T sa...

Vilken helt underbar bild!! Så skön och fridfull.