torsdag 21 oktober 2010

Rutig


Tema Fredag

16 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Som ett modernt konstverk litet abstrakt så där är dina rutor...

BP sa...

Stort GRATTIS till vinsten hos Nina!!! Du är såååååå värd det. Bilden var ju helt suverän - vad var det jag sa;-)

PS. Å ditt rutmöster vill man ju bara slicka på. DS

Livsnjutaren sa...

Hej,hittade inte var jag skulle skriva till dig så tar här;) när du fotar macro,vad använder du för objektiv? Jag har snöat in mig på macro,det är ju så otrolig roligt. Nu funderar jag på att köpa just macro-objektiv eller är det onödigt? Kom gärna in till mig med svaret,tack. Du har helt underbara bilder.Jag har bara ägt min kamera i 2 månader så jag är nybörjare.

Maria G sa...

En riktigt häftig färgglad och rutig bild!
Ha en fin fredag!

Anette sa...

Härliga rutor i färger som gör en glad! /Anette

Kerstin sa...

Färgglatt, rutigt och snyggt fotat. Gillar bilden. :)
Ha en fin fredag.

Pialotta sa...

Har du varit på lekplatsen Marie? Väldigt läckert blev ditt foto.. du är bäst.. så du har vunnit hos Nina du.. måste kolla, är dålig på att springa rundor ibland.. tiden räcker inte till liksom.
Ha de fint o trevlig fredag:)

Mona sa...

Lekfullt, färgglatt och rutigt.

Ingalill sa...

Läcker bild :)

Jah Hollis sa...

Det var ett färgstarkt och snyggt rutnät.

Anneli - A'la Foto sa...

Läcker bild med härliga färger!

Ha en fin dag!

Photos by Storm sa...

Så snyggt det blev. Bra djup i bilden/Lis

Pumita sa...

Nu har du varit och lekt igen... och vilken härlig bild du fick! =)

Susanne sa...

SÅ läckert!! Vilken superläcker färg=)

Kvasthilda sa...

Häftigt litet misch mesch. Snygga färger. Påhittigt :-)

Anonym sa...

beautiful photos!!!
I lake it!

Kisses and big regards, Zondra Art