måndag 15 juni 2009

The Eyes Are The Mirror Of The Soul

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra gröna ögon.
Självporträtt?

Viola sa...

Så sant, så sant - øynene er sjelens speil. Jeg gjetter som lairama, at det er et selvportrett.. :)

Joakim sa...

Hejsan hoppsan! Joakim Forsberg heter jag och är en 19-årig nybliven Student som på fritiden bloggar flitigt och även sysslar med att göra bloggdesigner.

Jag söker dagligen nya bloggar som jag vet bara väntar på att få bli omgjorda och uppiffade. Just därför undrar jag ifall du skulle vara intresserad av en ny bloggdesign? Jag tar 100:- för en ny header (den stora saken ovanför bloggen) och 150:- för att göra om en hel blogg. Tycker du att det låter intressant?

Släng isåfall iväg ett mail till: Joakimforsberg.blogg@live.se så kan vi tillsammans komma överens om något till just Dig! Är du nyfiken på mina tidigare jobb? I så fall kan du klicka dig in på min blogg och under kategorier trycka på "Bloggdesigns". Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga och hör av dig.

Om inte, så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag och så hoppas jag att du får en bra sommar :)

Med vänliga hälsningar / Joakim

Ninni sa...

Vilka vackra gröna ögon du har...fast kanske inte riktigt den färgen eller?
Jag kanske är känslig jag men jag skulle nästan ta illa upp om jag fick en sån kommentar som du fått om bloggdesign. Visst får man vara framåt för att fixa jobb men det finns väl gränser...
Må så gott!

Ulrica sa...

Hej tjejen! Vilken glädje och humor som syns i de ögonen. Ser fram mot augusti. Kram U