söndag 28 juni 2009

Mamma

Förra tisdagen födde den pensionerade superstjärnan Butterfly Flip (som Malin Baryard tävlade) sitt första egna föl, hemma hos ägaren Kristina Larsson i Rottneros, Sunne kommun. Det blev ett sto som heter Flips fairytale. Fölet är efter Click & Cash. Vi är inbjudna till Kristina vid tillfälle för att få träffa Flippan och fölet. DET är stort för oss, hästnördar som vi är :-). Återkommer med oemotståndliga bilder.

Bilden i detta inlägg är från vårat besök hos Kristina och Flippan i september 2008. "Lilla" F och Flippan hade pusskalas.

1 kommentar:

Viola sa...

Så søtt! :) Slike bilder er veldig gode å ha. Mennesker og hester, ja dyr i det hele tatt, kan oppnå en veldig nær og god kontakt. Jeg har sett "Hesteviskeren", en veldig gripende film! Kom til å tenke på den nå..
Selv har jeg akkurat badet Pusa mi nå! :D Hun elsker vann og vanndråper, men ikke å bade. Men jo... jeg mistenker at hun faktisk likte det.. Det er jo så varmt at hun må avkjøles litt hun også! Og ser at hun er veldig fornøyd etterpå! Det er 2. gangen hun er blitt badet i sitt liv, den 1. gng for to dager siden.
Jeg og min samboer badet forresten i går kveld, i sjøen, deilig!! :) Nyt dagen fortsatt! :)