måndag 12 oktober 2009

Hos Mig Är Det Fredag Idag

Nu har hon allt gått och blivit tossig den där fotonörden på Carpe Diem, tänker du säkert. Nej då, i alla fall är jag inte mer knasig än vanligt ;-). Har ju jobbat helgpasset så nu äntligen får jag kasta mig i soffan, njuta av ett gott mustigt rött vin och känna lugnet lägga sig inombords. I underbara tre dagar är det nu jobbfritt! Höstpyssel i trädgården med bla lökplantering, skogstur med hopp om mer trattisar och lite homestyling i höstanda, ja det är lite av de planer jag har för mina lediga dagar. Ska tänka på er andra när ni hasar er upp i ottan i morgon bitti ;-). Puss på er!

3 kommentarer:

Della sa...

Vadå lite avundsjuk... :)

Anonym sa...

Då får du ha en trevlig helg :)

Rajson sa...

Det är alltid extra skönt när man vet att de flesta andra måste jobba.
För det mesta är jag ledig onsdagar, helt ljuvligt tisdag kväll. Det var det bästa jag gjort att ha en dag ledigt mitt i veckan. Från början var det ett sätt för mig "att överleva" för tio år sedan när mitt lilla hjärta fick knatt. Behövde en extra dag och få sova ut.Har turen att kunna välja mina arbetstider.
Ha det mysigt!