tisdag 13 oktober 2009

Höstkänsla

Jag tillhör de där gardinfanatikerna. Du vet, de som byter och byter varefter årstiderna växlar. Jag har dock begränsat mig till köket. Jag har jul-, sommar- och höstgardiner samt ett par som jag har i mellanperioderna vinter/vår och sensommar/tidig höst. Nu har höstpanelerna kommit upp och köket har fått en touch av höstpaletten. Lite murrigt och mustigt och då passar det att tända en herrans massa ljus. För det gör jag, överallt, och gärna doftande som sprider en ljuvlig hemtrevlig känsla.

2 kommentarer:

sinneskatten sa...

Visst är det mysigt att "BOA" in sig med ljus och annat gott.
Varm glögg efter en utevistelse.
Gott med hösten.

Hero sa...

Att tända ljus är verkligen en tröst när höstmörkret faller. Jag köper nya ljuslyktor titt som tätt.
det är roligt att förnya lite hemma även med små saker.
ha det så bra/Maria