söndag 26 september 2010

Bildligt Talat v 39


Bildligt Talat

11 kommentarer:

Annelie sa...

Åh vad härligt det ser ut, man blir sugen!

Della sa...

Mycket inbjudande!

Photos by Storm sa...

Jag älskar små kafeer med hembakat, gott gott/Lis

Pumita sa...

Ser riktigt hemtrevligt ut! Var har du fotat?

annette sa...

Ser väldigt mysigt ut, där skulle jag mer än gärna ta en kopp med ngt gott till!

annette

Rajson sa...

Snygg rekelam!

B i r g i t t a sa...

Inbjudande! Kan det vara en keramikverkstad i närheten?

http://foto.rudenius.se/post/2010/09/26/Bildligt-talat-e28093-Vaci-utca.aspx

Olga T sa...

Hade gärna tagit en fika där!

Wildhearts sa...

Riktigt snyggt foto! Ser ut som ett reklamfoto som garanterat hade fått mig att handla :)

Pialotta sa...

Oj så kul och annorlunda .. där skulle jag gärna ta en kopp fika:)

Maria sa...

Mm att fika på små mysiga cafeer det gillar jag och det ser gott ut det där:)