tisdag 21 september 2010

Färg Boost




Häromdagen, när jag hade en underbart slapp och mysig dag för "egen tid" begav jag mig med packad fikakorg till Nyckelviken. Soligt och +17 grader, nästan vindstilla. Perfekt fotoväder helt enkelt. Att kliva in i trädgården där är som att sätta foten mitt i en färgpalett. Mumma för själen och fotoögat. De senaste dagarna har hösten verkligen gjort sitt intåg här hos mig. Regn i massor, blåst på tvären och kyligt. Just därför tyckte jag det var dax för en liten färgbomb. Njut med mig vännen :-).

Färger är naturens leende. (Leigh Hunt 1784-1859)

5 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

... ja, vad säger man?
:)

Annelie sa...

Åh vad härligt! Underbart med alla ljuvliga färger, precis vad jag behövde idag!

LissenTo sa...

Precis vad jag behöver, vad fint.
Är det i den fina staden Stockholm du bor Marie?
Kram

Mel_Cole sa...

Oh wow, I like the daisy with a bee picture. You got beautiful pics my dear.

Anneli - A'la Foto sa...

En färgboost var precis vad jag behövde just nu och då hittade jag dessa vackra bilder! SÅ härliga! De gör mig glad! :O))