måndag 27 september 2010

Helianthus Annuus




                                                                             Jag andas
                                                                             Jag lever
                                                                             Jag njuter
                                                                             Jag finns.........
                                                                             Här och nu

Har man inte solen, får man göra en. (Victor Hugo 1802-1885)

8 kommentarer:

Annelie sa...

Superläckert!
Och fin text...

Rigmor sa...

Vilka vackra bilder!! Ja, här är det också lite sådär så man får nog plocka in den enda solrosen jag har om man ska få någon sol över huvudtaget...Å det går inget bra med min nya kampanj "lär dej tycka om hösten" en sån här dag...
Önskar dej en skön måndag i allafall!!
Kram

Annelie sa...

Tack Marie, alltid lika go.

Birgitta sa...

Sååå vackra bilder av solrosen! Fina ord också.

Ha en riktigt bra dag!

Åsa! sa...

Hallå! Hittade hit via fototriss, vilken trevlig blgg du har!

Ingela sa...

Det är alltid en njutning att se på dina bilder. Min dotters lägenhet är bara i andra hand, och för ett halvår i taget. Damen i min trädgård är inhandlad i Lindesberg http://www.plantmarknaden.com/
väl värt ett besök. Tack för titten! Kram

Kala sa...

That first image is so gorgeous!

Unknown sa...

I love each one! Such loveliness!