måndag 13 september 2010

Morning Sun

Mellow Yellow Monday

5 kommentarer:

Monica sa...

Kära Mie Pie, VILKEN bild!!!! Helt otroligt.....du är en mästare!!!!
Nu ska jag "reta" dig liiiite= sitter på en balkong & intar en lätt frukost i endast nattlinne! Utsikten är blått hav....mannen sussar fortfarande. Du skulle se lägenheten vi bor i......(hyr)ägare:dansk designer....säger allt!
Jag GLÄDS med lille J!!!!!!!!!!!tror att det är helt rätt med det lilla jag sett på bilder du tagit. Med din beskrivning av J "som människa" tror jag INTE det blir några problem!!!! Sist men inte MINST mor Mie som "vakar" över det hela.....Go, go tjejerna Höglund...
Hoppas veckan blir blir bra & var rädd om dig vännen.Kram från hjärtat från mig. Det är klart att J & C också får vara med på ett "hörn"....*fniss*....puss i pannan.

Rigmor sa...

Superbild! När jag läste din kommentar på min blogg så skrattade jag för mej själv...här kan vi knappt gå ut och gå tillsammans, mannen blir "skogstokig" till slut eftersom jag ser allt möjligt som bara måste förevigas! Likadant när barnbarnen kom igår, de suckar lite och tycker nog mormor är ganska trist som ibland knappt får fram fikat för att kameran hänger runt halsen...å jag hoppas verkligen att jag en dag kommer i närheten av dina bilder! Just nu knäpper jag massor och sen sorterar bort 99procent...
Önskar dej en riktigt skön måndag!
Kram kram

Peters bildmagi sa...

Jätteläcker bild

Yami sa...

Nice shot! at first glance it looks like a dragonfly. That's a daisy, right? :)

mARTy sa...

how beautiful!! I love the pic;-)