fredag 17 september 2010

Fallfrukt


Tema Fredag

16 kommentarer:

Pialotta sa...

Känner igen.. något liknande såg mitt öga i fjol.. gillar det naturliga så du får en Guldstjärna av mig.. trevlig fredag:)

Tigris Predikantan sa...

Motsägelse som blir vacker!
:)

Monica o Jacob sa...

Så såg det ut här förra året, i år har vi väldigt lite frukt.
Bra bild till temat, ha en skön helg:-)

LissenTo sa...

Tänk att det kan bli så vackert!

Hoppas du hittar ett halsband som du gillar, också.

Kram och trevlig helg.//Lissen

Jah Hollis sa...

Snygg, och annorlunda, äppelbild.

Anni sa...

Mycket vackert när de fortfarande har färgen kvar, värre när de mest liknar en brun sörja - jag måste ut och plocka upp min fallfrukt snart...

Hedwig sa...

Så vackert det blev, det är nog allt det gråa runt om som förstärker intrycket.

Daniel sa...

Nami vill slafsa i mej dom!

Johanna S sa...

Vilket vackert foto - äpplen är så bra foto-objekt :) !

B i r g i t t a sa...

Det var nog den vackraste fallfrukt jag sett :)

sinneskatten sa...

Tänk vad mycket frukt som bara slängs nu. Vacker bild på fallfrukten.

Pumita sa...

Nu blir rådjuren glada!

Pysselfarmor sa...

Vacker bild med det färggranna mitt i det gråa...

Susanne sa...

Där skulle våra hästar trivas likaså våra kossor. Det är verkligen kalas när man kommer med en kasse fallfrukt!!

"Lillagul" sa...

Har vi gott om här också !
Läcker bild !!!

Viola sa...

Mmmmmm... så lekkert, selv de som har fallt på bakken! Klem herfra! :)