fredag 8 oktober 2010

Girl U R Amazing


                                                                 I admire
                                                                 I´m fascinated
                                                                 Is joy
                                                                 Is the concern
                                                                 Feeling proud
                                                                 Feeling happiness
                                                                 Madly in love

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are

And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are


Never forget that, my lovely daughter!!!!!!!


The Weekend in Black & White

16 kommentarer:

Rigmor sa...

Några få rader, beskriver all den kärlek och oro som följer med en hela livet. Man trodde att när de fyllde fem...så ja då var den värsta tiden över, men ack nej. Sen fyllde de tio...nu måste det väl bli lite lugnare i magtrakten?? Inte då. Vid femton då...?? Ännu värre. Min äldsta är snart trettiotre, och fortfarande samma oro, samma glädjekälla plus min stolthet över allt hon fixat i livet och gett tillbaka!! visst måste det kallas moderskärlek, gränslös...??
Ha njutbar fredag!!
Kram

Annelie sa...

Åh så fiiiiint! Javisst är det precis så man känner för sina barn!
En obegränsad kärlek tillsamman med en liten dos oro....
Och visst tar jag menar kameran, resan vore bortkastad annars! Jag skulle ha ångest hela tiden.
Det är jag som fyller, 55 tror jag, jag har inte reda på det så noga.*skratt*
Men jag fyller inte förrän på onsdag egentligen....
Och såklart skickar jag hem lite atmosfär till dig!

Viola sa...

Nydelig innlegg Mie! :) Huner så vakker! Klem fra vennen i Oslo! :)

Monica sa...

Mie, Mie....vilka vackra ord om/till sin älskade dotter......berör mig djupt in i hjärteroten......sitter här med tårar som sakta rinner ner på min kind av lycka. Så vacker & ljuv denna unga tjej är, men så är bilden också tagen av en mor med hjärtat fullt av kärlek. Tack för en skön "känsla" som bara DU kan förmedla! Önskar dig en & din familj en skön Helg. Kram från mitt innersta & var rädd om dig!

John sa...

Nice high contrast portrait.

Rejen sa...

Hvor er hun smuk din datter...dejligt billede

Mona sa...

Åh, vilken fin bild på din dotter. Vilken underbar låt och vilken kul grej att "teckna" med hjälp av ett kassettband.

Carver sa...

Wonderful portrait of your beautiful daughter.

Birgitta sa...

Så fina ord och vilken vacker och stämningsfylld bild på din dotter.

Mamsen sa...

Vad fina ni är mina flickor.
Jag är en lycklig mor och mormor som har er.Kram & puss god natt på er.

Laura sa...

stunningly beautiful!

Gunsside sa...

wow vakkert og nydelige ord 1
God helg ;)

Dragonstar sa...

She is so beautiful, and this is a stunning portrait.

christina sa...

Så vacker!!

genie sa...

What a beautiful capture of your daughter, and the poignant poetry is the perfect accompaniment. What more can I say than....BEAUTIFUL!

anemonen sa...

Vackert skrivet och bilden till med det fina ljuset är supersnygg.