söndag 31 oktober 2010

Orkidé Bomb






23 kommentarer:

Marie sa...

En färgsprakande och väldoftande dag hade vi, jag och Annelie när vi sågs i fredags och fotade på Orkidéutställningen i Tulpanens Hus i Bromma. Smarrig fika hann vi med också ;-)Jag är så himla glad för min nyfunna fotokompis. Kram och puss på kinden vännen.

Randi sa...

Wow...vilka underbara bilder. Blir superavis!!! Älskar att fota orkidéer - ur alla vinklar. Nu ska jag sitta här och klicka på bilderna åter igen.
Kram Randi

Della sa...

Vilken färgprakt i dina bilder!

BP sa...

Bomber ogillar jag skarpt... men dina orkidébomber är ju helt underbara. Älskar att titta på oorkidéer, de är så otroligt (sexigt) sensuella. De få gånger vi har fått/köpt en har den överlevt som mest i tre dagar. Så jag kollar här hos dis istället:-)

Rigmor sa...

Oj så många vackra orkidéer!! Sen tyckte jag mig kunna sej en och annan blomma också, med kamera...!! Förstår att ni haft en fantastisk dag. Det vore kul med någon i närheten som hade liknande intresse, det finns en till på fotokursen som jag tror att jag skulle kunna ha kul med. Vi verkar vara lika tokiga och gilla ungefär samma motiv.
Ha en bra kväll vännen!!
Kram

Barnens Hjältar sa...

Tack!

Vilka bilder!
Verkar vaarit en härlig utställning?

Photos by Storm sa...

Tänk, det finns hur många sorter som helst. Den ena vackrare än den andra. Fina bilder och det syns att du trivdes på utställningen/Lis

Cecilia Artista sa...

Riktigt härliga bilder på alla orkidéer! Jag förstår att ni hade en finfin dag där på utställningen med mycket fotande och lite fika också!

Monica o Jacob sa...

Härliga foton på min älsklingsblomma:-)

Pumita sa...

Helt fantastiska bilder! Jag har sett annonsen om utställningen på t-banan (inte bara Santana, hihi) men har inte kommit iväg. Jag tror den slutar nästa helg så jag kanske hinner... :)

anemonen sa...

Underbart fantastiskt och jag skulle velat vara där och fota. Vilka skönheter du fångat. Gillar speciellt fotot där orchideen är tillsammans med det gamla fönstret.

Bruno Beige sa...

Läckra bilder på läckra blommor. Du tycks haft en skön fotosafari.

Annelie sa...

Kram på dig också! Vilka superbilder det blev! Speciellt den på oss! *skratt*

Olga T sa...

Det måste ha varit skönt att vara där inne i värmen och färgerna denna gråa dag! Bra bilder!

Annelie sa...

Drottningholm, utan en kamera! Herregud, det gååååår ju bara inte!
*skratt*
Ha det så jättebra i London, och glöm nu inte kameran!

Wildhearts sa...

Härligt färgglada bilder som gör mig glad när jag tittar på dem.

Mona sa...

Vilken härlig orgie i orkidéer!

Anonym sa...

What a peaceful explosion of beauty.

Please have a good new month and week as well.

daily athens

Jeanette sa...

Gillar verkligen dina Orkidébilder!
Och du har många andra fina bilder också! Får lägga till din sida i favoriter...

Anonym sa...

Underbara färger och toppenfina bilder. Ser ut att ha varit en härlig dag.

Viola sa...

Oi så vakre og stilige bilder Mie! Ser ut som dere har hatt en herlig dag ute med kamera!! :) Klem!

Patrick Lucas sa...

Great pictures / excellent framing / final atmosphere at
very nice for this series ...

Betty Manousos sa...

Loving your outstanding photography!
B