fredag 29 oktober 2010

Siffror

Min förlovningsring har några år på nacken nu ;-)
Tema Fredag

11 kommentarer:

Maria G sa...

Tänkte direkt när jag såg bilden att det måste vara en förlovningsring, och det var det ju :)
Jättefin bild på din ring!
Ha en bra dag!

Anni sa...

Åh, så charmig tolkning! OCH snyggt fotad!

Rantamor sa...

Vilken macro du har fått på ringen, jättesnyggt.
Men du , du bär den väl på fingret...inte på nacken *skratt*
Hoppas du kommer att bära den länge ännu.

Ha en finfin helg.

Pialotta sa...

Fint med minnen i ringen i fall i fall man råkar glömma datumet;) Läcker.. jag håller på att lära mig mer i Macro.. köpte mig ett Close Up-filter nr.10 .. ha de mysfredagigt;)

Pysselfarmor sa...

Fint macro...och ja just det där finns det ju siffror också...överallt är det ju siffror närmare än man tror.
Ha en skön helg.

anemonen sa...

Mycket fin tolkning och bra och tydlig bild.

sinneskatten sa...

Jättefin komposition, både siffror och färgmässigt.

Pumita sa...

Åh, den bilden gillar jag! Och grattis kanske man ska säga också. :)

Mamsen sa...

Läcker bild och god fantasi.
Oj Oj Oj vad tiden går fort,
jag tror jag drar i nödbromsen.

Ha en skön helg
Kram

Jah Hollis sa...

Snyggt fotograferad är den dessutom.

Tove sa...

Snyggt! Och gammal kärlek rostar aldrig, eller hur! :)