söndag 10 oktober 2010

Vilken Fredag


Jag hade lyckan att få tillbringa några fina och roliga timmar tillsammans med dessa två underbara människor. Ja, så  ni förstår säker varför min fredag var så fantastiskt bra. Vi hade planerat in en fotografering. Först och främst av söta lilla Gustav, men också några mamma/barn bilder. Vilken utmaning att fotografera en liten kille på 3 månader!!!! Himla tur att det är digitalt som gäller ;-). Säger bara så här: de är fina (läs stilla) när de sover, ha, ha. Först är det nu redigeringsjobb som väntar. Sedan sätter jag ihop ett album. Jag verkligen leeeeever när jag får fotografera!!!!!!!

2 kommentarer:

Monica sa...

Wow Mie.....vad denna mamman kommer bli lycklig för bilderna som väntar......Bilder tagna av en qvinna som "bara" har den där EXTRA känslan för nuet,närhet, ögonblicket,ödmjukheten.
Önskar dig en riktigt skön söndag!
"Klem" på dig min vän.

Tigris Predikantan sa...

Så underbart!
:)