lördag 30 oktober 2010

I Fokus


Inspiration & Kreaktivitet

13 kommentarer:

Annelie sa...

Superfräck tolkning!
Och tack för Bonusen på Ninas utmaning! Vad glad jag blir!

Rantamor sa...

Tusen tack för att du utsåg mig till veckans foto.
Jag blev jätteglad. Har ju börjat fota iår och tycker det är så befriande tokroligt.
Snyggt fokus i ditt foto.
Sitter här med Lilla C och nu vill han skriva sitt namn i din kommentarruta.
Ha en finfin dag, här har Lilla C och jag gjort en pumpa ansikte som vi ska ställa ut ikväll med ett ljus i.

Colin 4år

birgitta sa...

Här var det verkligen fokus på fokus :)
Ha en skön helg!

cat sa...

Rolig tolkning :)

SoF@Blindstyre.se sa...

Alltid lika roligt om/när man lyckas få med en lite humoristisk vinkling i bilderna.
Det uppskattar jag.

Ha det gott!

anemonen sa...

Annorlunda och fint fokus.

Pialotta sa...

Trevligt med närbilder på människor ibland.. riktigt i Focus är mannen din (?) här ju.. coolt:)

Olga T sa...

Vad har han i fokus tro?
Jätteläcker och annorlunda bild. Modig man du har!

Pysselfarmor sa...

Ojdå - fokuserar han mig tro?! ;-)
Man känner sig litet iakttagen och synad ju - kreativt skapat av dig.
Ha en fortsatt skön helg.

Rigmor sa...

Läckert!! Men det som verkligen fångade mig var förra bilden, det öppna fönstret. Wooow säger jag bara!
Ha en bra och fridfull söndag!
kram

Anonym sa...

Wow, vilket läckert foto. Undrar vad han har ögat på? ;)

Kerstin sa...

Ooops, jag är ju inte anonym, har bara flinka fingrar. ;)

Kerstin sa...

Jisses, det blir inte många rätt, jag gör ett försök till. ;)