söndag 16 augusti 2009

Bildligt Talat v 34

Bildligt Talat

15 kommentarer:

annette sa...

Livet är gott när man en stund kan få ta ngt läskande och fundera lite, eller kanske beundra ngt vackert tillsammans.

Du var snabb hos mej, skrev en egen kommentar;)

Ha det så gott!

annette

Cecilia Artista sa...

En öl är aldrig fel i goda vänners sällskap! Så kan man stå där lugnt och filosofera - så skönt!

magnus sa...

Något läskande i värmen både svalkar och är gott.

Fin bild.

Ha en bra dag.

Della sa...

Stå där och hänga ett tag känns nog bra.

foto CHIP sa...

Bara hängplatser kvar - men det klarar en öldrickare bra - Skål!

Photos by Storm sa...

Liten paus för serveringspersonalen (förkläde). Men vad tittar de på?/Lis

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ser skönt ut.

Må gott, önskar Irene

Ulrica sa...

Ja, där står de och filosoferar. Skönt med en paus, ibland är vi dåliga på att unna oss det.... vilket vi verkligen behöver.

Förkylningen är på väg bort... det är så skönt. Skolorna börjar nästa vecka så det blir en del att göra.

Marinne sa...

Jag har lite samma tema på min bild. Fast det är mitt barnbarn som släcker törsten en riktigt varm dag i juli.

Amanda sa...

Vad kul, att du visar dom som kallas "rumpnissar". Tidigare har jag bara sett Astrid Lingrens tolkning. Nu vet jag hur de ser ut. Finns det några fördelar tro?
Kram /Amanda

Rajson sa...

Livet är guda gott ibland när man fångar stunden!

Susanna sa...

En liten skön och välbehövlig paus...

Klimakteriehäxan sa...

Herrarna verkar göra just det, fångar dagen! Men har du dragit ut dom lite på längden för att vara hygglig mot ölmagarna eller är det jag som ser fel?

cat sa...

Ser ut som han har en härlig stund för sig själv:)

Henry sa...

Tvåhändigt!