fredag 28 augusti 2009

Skugga

WTFDC

10 kommentarer:

Pennelina sa...

Härlig bild! Vackert med snäckor tycker jag.

Kram från Pennelina

foto CHIP sa...

Snäckor är lite romantiska eller hur? Enkelt och vackert :)
Jag har börjat fundera på en Nikon nu :) Vad gjorde att du valde en Nikon och inte tex en Canon?
kram i sena natten

Ninni sa...

Snäckor är vackra! Enkel och fin komposition. Me like:)
Vi kommer till Sverige i mitten av september och jag börjar jobba den 28:e. Det känns lite konstigt...
Ha en skön helg!
Kram!

magnus sa...

Vacker bild, stilren och skarp.

På tal om skarp, det måste tanken vara, för när jag kommer tillbaka från jobbet vid 15-tiden vill jag ha dom vinnande ordet/orden på bildrebusen ;)..när jag väl har gett svaret (om du inte har klurat ut det tidigare) så tänker du nog "aha, var det så lätt".

Ha en bra dag.

Anonym sa...

Simply beautifully captured shot....lovely!

cat sa...

Din bild inger ett lugn när man tittar. Den är vackert stillsam:)

Angel.Pearls sa...

Åh, det var en enkel och fin bild!//Eva

Cecilia Artista sa...

Fin liten snäcka med sin skugga!

annalarssonphotography sa...

Enkelt och vackert :)

Ha en fin lördag.
Kram Anna

elena cn sa...

Åh, så vackert! Saknar ord!!!