söndag 30 augusti 2009

Dubbel

Lekfullt i dubbel upplaga bjuder jag på i veckans Fototriss.

20 kommentarer:

Princexswe sa...

Fin dubbeltriss. Härliga bilder. Den mittersta ser roligast ut, den tar jag. Skulle vara kul att testa ;-)

Megera sa...

Spännande dubbla sjörövarflottar...gillar jag :o)

Anonym sa...

Hoppet är härligt tycker jag...
Ha en bra dag !

doglady sa...

Fin triss med glada barn, piggar upp så här en söndags förmiddag.

Kerstin sa...

Rolig och lekfull triss. Det blir kul att titta på de här bilderna när det är snö och vinter utanför fönstret. :)
Ha en fin dag.

Cecilia Artista sa...

Härligt livfull dubbeltriss. Och ungarna verkar ha så roligt!

Rajson sa...

Härlig triss med liv i som variant tilla stilrena stilleben!
Tvåan gör mig gladast!Svårfångat!
Oj, saknar plötsligt mina döttrar.En i Sthl och en i GBG!
Ha det gott!

Sarah sa...

Verkligen härliga bilder. Är den första från Astrid Lindgrens värld?

Bruno Beige sa...

Snygga bilder salls tre men min favorit blir nummer två. Tandemhoppet är snyggt fångat. Bra skärpa, snyggt timat men bäst av allt är barnens ansikten som utsrålar glädje och koncentration.

Milla sa...

Så härliga livfulla bilder...svårt att välja ut en speciell men i så fall blir det den i mitten, ser så himla skoj ut! Ha en fin dag!

Bitten sa...

Kul triss med bilder ur ett lekfullt liv. Gillar nog den med flottarna bäst. Ser kul ut.

christina sa...

En riktigt rolig dubbeltriss, man kan se glädjen och skratten!!

/christina

annette sa...

Vilken härligt glad och lekfull triss Du bjuder på, den sista bilden får bli favorit, tycker om ljuset lite extra i den bilden!

annette

Lasseivomma sa...

Roliga bilder med glädje och rörelse, tvåan är favoriten.

imsy sa...

Jag blir avundsjuk på tjejerna som kan studsa studsmatta sådär! När jag försökte ville fötterna inte lämna mattan alls.

Anonym sa...

Underbara, lekfulla bilder, så mycket dubbelt.

magnus sa...

Riktigt härliga bilder, men nr 1 blir favoriten.

Lissen sa...

Livsglädje och lekfullhet i din fina triss. Sådant som gör mej glad.
Ha en skön kväll!

Jah Hollis sa...

Fina och glada bilder. Bäst gillar jag den frusna rörelsen från studsmattan i mitten.

Elin sa...

Fina, livliga bilder!