torsdag 13 augusti 2009

Hipp Hipp Hurra....................

...............Idag har Carpe Diem födelsedag. Ett år fyller min blogg och det är tack vare "lilla" F som det överhuvud taget blev nå´t. I början var det mycket trevande och sökande och svårt att veta vad jag skulle skriva. Många ifrågasatte mig och undrade vad jag gamla människan skulle ha en blogg till. Ja, ibland tvekade jag över dess överlevnaden faktiskt. När sedan mitt stora fotointresse blev till en passion växte bloggen avsevärt. Via Carpe Diem har jag lärt känna många mysiga fotokompisar som jag har kontinuerlig kontakt med via cyberspace och också i real life. Ni är en stor inspirationskälla och till stor hjälp vad gäller design, redigering och fototeknik. Alla besök och kommentarer jag får samt alla besök jag själv gör på era bloggar med vackra, fascinerande foton och roliga inlägg är en riktig krydda i tillvaron. Tack och kram på er alla för utan er är min blogg nada.

12 kommentarer:

Ingela´s blogg sa...

Grattis på ett års dagen!! kram Ingela

Olga T sa...

Grattis!
Jag vet inte hur länge. Jag bara behövde pausa, det blir lätt för mycket. Tills ekorrarna kommer är jag säkert tillbaka.

Anonym sa...

Ja må den leva, ja må den leva uti hundrade år... (om du orkar hålla på så länge).

Visst är det kul med bloggeriet... jag började bara för att mina döttrar höll på. Lite fånigt: kan de så kan jag.

Jag gillar din blogg massor och hoppas att du håller på länge :)

Kram.

Ingela´s blogg sa...

Mmmm riktig värmlänning. Uppvuxen i Värmland.
Jo nu är det dax för omläggning av kosten. LCHF börjar att klarna så småningom. kram

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS
Klart man gärna går in här och läser (även om jag har haft lite sommaruppehåll)
Åh vad spännande för lilla F med ridläger.. När kommer pållen till familjen då??? Kram kram Paula

Ingela´s blogg sa...

Jo huset har jag och mina syskon köpt tillsammans. Det var min fars föräldrahem. I sommar har vi lagt nytt tak och nu ska vi få kakelugnarna fixade också.

Hero sa...

Grattis till ettåringen!
jag är glad att jag har hittat hit. Kul att följa dig och njuta av vackra bilder. Jag tycker också om att läsa affirmationerna.
Ha det så bra
kram Maria

Helena sa...

Grattis till ett år med bloggen! :) Kram!

En Autografsamlares Värld sa...

Hejsan!
Nej, jag har inte lagt ner den. Den har bara kommit bort lite nu under sommaren då jag har varit mycket i sommarstugan med slött internet så jag inte har kunnat ladda upp bilder. Men tanken är att jag ska ta tag i det och starta upp den igen inom en snar framtid =)

annalarssonphotography sa...

Stort grattis på födelsedagen! :)

Anna sa...

Grattis på födelsedagen! Håller med dig fullt ut, det är verkligen helt otroligt häftigt vad en liten blogg kan ge tillbaka. ha en skön helg!

Ulrica sa...

Hipp, hipp, hurra! Och ett stort grattis.