lördag 12 december 2009

Monochrome Weekley - Cure

Don´t be afraid.
Monochrome Weekley.

10 kommentarer:

Serendipity sa...

Great picture!

Paula sa...

Vet du jag fick inte ett ända anfall.. å vi var nästan själva.. Helt otroligt. Nu är dom stora barnen klara. Bara några till till Felicia.

Tack för kommentaren om min sida...
Nej att rota runt bland alla dessa koder är inget man vill göra utan att vara helt säker... Lycka till.. Fuskit har ni fått snö? Här snöade det men försvann lika fort igen... Hm den kommer väl sent som vanligt.. Kram

Anonym sa...

I am not afraid. I am not afraid. Just keep those devices away from me. Hah.

Nice photo of some evil looking instruments.

Julie sa...

Oh but DO be afraid. Be VERY afraid.

They look positively evil and out of a previous century. Just perfect to be shown in B&W.

kden sa...

Cool shot with some history behind it.

My name is Riet sa...

I like that picture and I am not afraid. LOL

Rune Eide sa...

De gode gamle dager på labb'en :-)

Fin fangst!

Della sa...

Dom vill jag inte råka ut för.

Irene sa...

Great picture, but keep those things away from me, or else ..... hehe

anemonen sa...

Joho jag blir rädd när jag ser dessa saker. Lite skräcktema. Hugaligen. Dock är det en bild jag gillar.