onsdag 30 december 2009

Ordlös Onsdag - Smak Av Sommaren

Ordlös Onsdag

13 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Jag kan riktigt känna den varma sanden kila in sej mellan tårna. Underbart och sommarvarmt foto.

Gott Nytt År! önskar Irene

Lasseivomma sa...

Jo nog smakar den bilden sommar, fast man får sand mellan tänderna ;-)

sinneskatten sa...

Oh vad jag läängtar!
Ett spännande 2010 står och väntar på oss.
Ha det gott i nyår...

Anonym sa...

Åh, vilken sommrig härlig bild, det är nästan så man saknar att få känna sanden mellan tårna.
Jasså, du är en godisråtta du ;-)
Det är faktiskt jag också mellan varven, nåt gott måste man ju få ha.
Ha en fin dag.

Husbilen Credo sa...

Sanden mellan tårna, värmen att få gå vid vattenbrynet och skölja av fötterna bara vara och njuta.

Ha en bra dag och gott nytt år.

Anna tassar in.. sa...

Ja men hallå hela pressen..jag vill också gå barnafötter som dottern sa i treårs åldern..

Magisk bild..

Photo By Manka sa...

Underbar bild Mie..men jag håller tag i vintern så länge den nu varar ;).

Gott Nytt År.

/Magnus

Cecilia Artista sa...

Klockren sommarbild. Så skönt att gå där på stranden och få sanden mellan tårna!

Gott Nytt År Mie!

Maria sa...

Tänker på Tomas Ledins låt "Sommaren är kort" när jag ser din bild. Så härligt det är att gå på en sandstrand och få sand mellan tårna.
Gott Nytt År!

Olga T sa...

Det här gillar jag. Sand mellan tårna, vilken gó känsla!

Mona sa...

Tänk att det kan vara så skönt att få sand mellan tårna.

Anonym sa...

May all of your steps into the new year provide joy, health and happiness for you all.

Birgitta sa...

Vilken härligt somrig bild!

Ha ett riktigt Gott Nytt År!

Kram från Birgitta i Norrbotten