söndag 25 januari 2009

Award

Jag & Carpe Diem har av fått en utmärkelse och det utav min nya cybervän Paula! Jag är så himla glad och tacksam. Tack, tack, tack snälla P. I samband med utmärkelsen fick jag en utmaning också, att berätta sju sanningar om mig själv :-).

Är galen. Ja, upptåg & bus är mitt andra namn.
Positiv. Vägrar att dras med i negativa tankar och prat.
Sur & grinig när det gått för många timmar sedan jag åt.
Envis och målmedveten. Ger mig absolut inte om jag vill uppnå nå´t.
Nyfiken & äventyrlig. Gillar att utforska nya saker. Inte alltid de faller mig på läppen, men då har jag i alla fall provat.
Lite pedant. Ja okej då, mycket pedant om du frågar mannen i mitt liv.
Sjutusan så stolt över min dotter. Det bästa jag gjort.

1 kommentar:

Jules sa...

Grattis till awardet :)
Vilken härlig lista!