torsdag 8 januari 2009

Priset Man Får Betala

Fråga mig om jetlag, ha! Såååå svårt att somna på kvällen, jag helt omöjligt. Sista gången jag tittade på klockan i natt var den 04.26. Inte konstigt att klockan visade 10.20 när jag vaknade ;-). Dygnsrytmen har verkligen rubbats efter den 26 timmar långa hemresan från USA. Det var en krokig resa (Orlando-Chicago, Chicago-München och München-Stockholm) med några timmars väntetid på varje flygplats. Enligt Wikipedia är symptom på jetlag bla trötthet, förvirring och irrationalitet så........................om jag verkar lite konstig vet ni orsaken ;-).

2 kommentarer:

Sanna sa...

Haha!! Jag vet en annan som inte riktigt somnade. Men det var för en helt annan orsak. Orkasen kallas "Effie".

- Gnissel, gnissel. Upp och gå. Andas överdrivet högt.


Jag brukar inte vara känslig men där gick liksom gränsen! xD

Nathalie sa...

Välkommen hem!