lördag 10 januari 2009

Utkastad

Idag kastades julen ut hos la famiglia Höglund. Vi hade ju inte så mycket i år eftersom vi firade helgerna i USA, men ljustakar och stjärnor har nu lagts upp på vinden. Utebelysningen på förstukvisten och i trädgården får sitta uppe ett tag till för de lyser upp i kvällsmörkret så fint. Jag satte upp mina storblommiga "mellan gardiner" i köket. Det är paneler som jag har fram till våren då nya ännu ljusare sätts upp. Nya fräscha blommor, alla i vitt pryder nu köksfönstren och på bordet står 20 stycken härligt röda krispiga tulpaner. Det känns som våren är på "G".

1 kommentar:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Tack för din kommentar hos mig, jätteroligt att du tycker om mina bilder. Även här hemma har julen flyttat ut och genast tycker jag att ljuset ute blev lite mer våraktigt :)Längtar också efter tulpaner, tror minsann att jag får ge mig ut på blomjakt.. Ha´de gott!