onsdag 28 januari 2009

Fullt Utrustad

Idag har jag införskaffat nya längdskidor, pjäxor och ett skidställ därtill. Så nu är jag upp över öronen ekiperad inför Idre resan v 6 med tjejerna. Jag har alltid älskat snabb utförsåkning och tyckt längd varit för långsamt. För två år sedan släpade en kompis med mig ut i spåret (det är inte jag på bilden, men så här såg det ut ;.)) och efter det är jag biten. Lugnt, tyst och avkopplande. Dessutom bra fettbränning. Slalom kommer jag inte avstå ifrån, ånej, men jag kommer att varva aktiviteterna. Är detta ett ålderstecken månne?;-).

5 kommentarer:

Ulrica sa...

Se det som en positiv mognad;))

Marie sa...

DEN ska jag ta till mig! Tack U :-).

Eva-Lena Sjösteen sa...

Det är också ett tecken på att man är stor nog, för att vidga sina vyer :)

Fanny Höglund sa...

Hon såg trött ut xD

Jules sa...

Plötsligt händer det :) och man finner nya saker i livet som är roliga. Positivt!
Vad härligt med en Idre-resa. Det är så stärkande och härligt i fjällen.