fredag 16 januari 2009

Strömlöst fortsättning

Ingen fara på taket :-)! Det var varken handukstorkaren eller värmeslingorna i badrumsgolvet som fick jordfelsbrytaren att lösa ut, tack och lov. Vår takfläkt hade fått lite "spunk" och efter det att maken fixat och trixat lite fungerar nu strömmen i hela huset igen. Puh, jag såg framför mig hur det kaklade badrumsgolvet skulle behöva bilas upp och ny värmekabel skulle läggas, och hur tusenlapparna fick vingar och började flyga iväg ;-). Jag som vill köpa en systemkamera, och det pronto.

5 kommentarer:

Sanna sa...

Haha! Gud vilken tur! ;)

Paula sa...

Vad skönt! hoppas du hittar en kamera. Fina tulpaner. Skönt att vara ledig.. Det har inte jag varit jag har jobbat för två idag.. börjar bli mör i kroppen kunde ju inte sova igår..

hem ljuva hem- helena sa...

Ja, det var ju en himla tur!
Och vilka underbara tulpaner nedan. Jag älskar tulpaner!
Kram och trevlig helg

Hanna sa...

Hej!
Tack för titten på min blogg. Snygg blogg du har med många fina foton. Såg nu att du har en duktig råttkatt. En av våra katter är också en duktig jägare och jag hatar verkligen tåttor, möss och liknande så det är inte uppskattat när bytet ska visas upp för oss. Ha en bra helg!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Men det var väl tur, att tusenlapparna till kameran fick vara orörda :) Härliga tulpaner i inlägget innan, en favorit till mig! Ha´de gott! Kramen