söndag 14 november 2010

Alla Är Vi Svaga För Något
























Bildligt Talat

12 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Ja godis är mums, härliga bilder. Jasså du är som våra vovvar då som är helt vilda när snön kommer;-)
Ha en skön söndagkväll;-)

Wildhearts sa...

Vilka härligt färgglada bilder! Jag blir glad! Och lite godissugen ; )

Pumita sa...

Svagheter har jag många men inte just den, haha. ;)

P.S. Aloha heter det... inte men IORANA (uttalas jårana). ;D

Photos by Storm sa...

Mmmm, godis är en av mina laster. Mest sugen när det är helt tomt här hemma/Lis

Irene sa...

Lekre godsaker ... men akkurat nå er jeg for mett etter middagen til ha lyst på noe som helst. Men om en liten stund så :o)

Go søndadgskveld!

Rajson sa...

Mmmm, de där rackare är väldigt goda med alla möjliga smaker!!
Snygga bilder!

Caroline sa...

Läckra godsaker, man blir ju sugen själv!

Caroline

Pysselfarmor sa...

Ja det är jag också svag för....

Cecilia Artista sa...

Nja för mig verkar det inte speciellt gott. Men dina bilder är som vanligt kalas!
Jag bjuder på något annat rätt så gott idag!

Kvasthilda sa...

heheheheheeee, de där geléäggen tillhör int emina favoriter men jag älskar dina foton! färglatt. Välkommet i mitt blåvita vinterlandskap!

Erik "Semlan" sa...

Att kalla de där godisäggen för gourmet är väl ändå att ta i lite väl mycket!?
Kul med både askfotot (aldrig sett förr) och damen med skopan i högsta hugg. Anar en gottegris som går till attack. ;-)

Anonym sa...

Försöker att låta bli...