måndag 8 november 2010

Greetings From London Part I

Åter i Svedala efter underbara dagar i London tillsamman med dottern. Resan blev flera gånger om roligare än jag vågat drömma om. Mycket fniss och skratt blandat med asflabb. Långa sköna promenader (eller hur "lilla" F ;-)) och en herrans massa shopping. Mysiga pratstunder på fik för att vila trötta ben, långa förtroliga samtal nerbäddade i sängarna efter en hård dags slit och mycket mycket mor och dotter kärlek. Helt enkelt en perfekt resa! 



















4 kommentarer:

Unknown sa...

beautiful images Marie, I was there 2 months back.

i love the last image.

Monica sa...

Ante mig....hi,hi...när ni två "tjejer" åker i väg. Kan det ju inte bli annat än BRA! Härliga bilder! Träffade ni Mr. Harrods him self??? väldigt lik i alla fall. Men han har väl sålt det lilla nätta varuhuset????
Varm ärlig kram från mig.

Rigmor sa...

Gläds för eran skull!! Så viktigt med mor/dotter tid, det kommer ni båda att minnas länge, ja hela livet förmodligen. Ser att ni också träffade på de gigantiska ekorrarna...själv höll jag på att bli ett finger kortare när jag trodde att den var sällskaplig och kelig och inte hungrig. De kan bitas...
Ha en bra dag vännen!!
Kram

Annelie sa...

Det gör nästan lite ont! Sååååååååå fina bilder!