fredag 19 november 2010

A Ray Of Light


The Weekend In Black & White

17 kommentarer:

anemonen sa...

Nej men så vackert. Önskar bilden vore min. Jag har på sista tiden inte fått till det så bra med mina bilder. Nåväl jag får komma igen. Ha en fin helg.

Viola sa...

Hei vennen, stemningsfullt bilde! Flott mønster i stolen, lyset gir håp og glede..! :) Ha en god helg og klem fra meg! :)

Bruno Beige sa...

Vardagen är vacker bara man har blicken som krävs. Det har du!

Rejen sa...

Smukt billede, dejligt lys der skinner...

Rune Eide sa...

Den ene solstrålen - og du fanget den:-) Vakkert!!

Viola sa...

Tusen takk for din gode kommentar, det varmer skal du vite..! :) Svar på hvilket objektiv jeg brukte på kjøttmeisen, 300 mm. Og jeg sto ca en par meter unna fuglen. Jeg har en linse Sigma på 70-300 mm, elsker det! Men jeg må stå så lang unna før jeg får det klårt, så jeg ville gjerne hatt en macrolinse også, hvor du kan stå veldig nært- akkurat å stå nært er ikke lurt med tanke på at fuglen da vil fly bort, men jeg tenker på blomster og insekter. Du er så veldig flink med dine macrobilder synes jeg!! :) Ved siden av bruker jeg å klippe litt inne på et fotoredigeringsprogram, da blir det enda "nærmere"! :)

Ha en skjønn kveld og klem fra meg! :)

My name is Riet sa...

Beautiful light.

Dragonstar sa...

I love the light and the shapes it shows. Beautiful.

ormbunke sa...

Oh1 vad snyggt . Både bilden och objektivet.

Rigmor sa...

Å så en underbart svart/vit bild igen...!!
Idag har jag så smått börjat kolla på resedatum och hotell i London. Hotellet vi bodde på sist verkar inte vara tillgängligt härifrån Sverige, det är ett gammal anrikt hotell som ligger alldeles vid Piccadilly Circus, precis i ett hörn. Inte direkt femstjärnigt, men läget var mer än tiostjärnigt...
Ha en riktigt bra helg vännen!!
Kram

Gemma Wiseman sa...

An unusual subject with a fascinating play of light and shadow!

Anonym sa...

Food for the soul.

Please have a good weekend.

daily athens

agnetha sa...

Tjusigt värre i sin enkelhet!!!!

Irene sa...

Stilfullt ... liker lyset og skyggen bak stolen!

Anonym sa...

Intressant ljus- och linjespel :)
Mvh Halina

Carolyn Ford sa...

The illusive light can't hide! Beautiful!

Karen sa...

Love the shadow of the leaf.