söndag 7 november 2010

Det Gäller Att Njuta


Bildligt Talat

14 kommentarer:

anemonen sa...

Verkligen njutbart. Vilka färger! Välkommen till mig på Käringafällan.

Photos by Storm sa...

Å, det brinner verkligen. Vackert ljus och jag ser att du haft en härlig dag/Lis

Monica sa...

Välkommen hem "tjejer"...Njuuut nu & minns allt "kul" ni varit med om. Bilden av trädet vacker( som vanligt) och idag var den extra vacker när jag förstår att tjejerna är hemma. Kramen äkta och varm.

Pysselfarmor sa...

En underbar dag har det varit ute förstår jag,,,,ser jag här....men det har inte jag sett av så mycket...jobbat på ett speciellt ställe ;-)

Rejen sa...

Smukt billede....

Wildhearts sa...

Visst gäller det att passa på att njuta av det fina vädret och har jag inte tid att gå så kan jag njuta av din fina bild istället :)

Annelie sa...

Det gör det absolut! Och välkommen hem! Hoppas ni haft det gött!

http://dartanjang.blogspot.com/2010/11/en-speciell-fredag.html

Rigmor sa...

Välkommen hem!! Hoppas att ni haft underbara dagar i London, och verkligen fått njuta av ledigheten!
Jättefin höstbild! Precis sådant väder som vi vill ha, gärna fram till lucia, då kan vi krydda det med lite snö också.
Ha en bra kväll!
Kram

Pumita sa...

Welcome back! Härligt med sol i helgen som du så fint visar på din bild. :)

Rajson sa...

Mmmm, jag njuter allt vad jag kan!

Betty Manousos sa...

Great sun light!
I love this photo!
B

Cecilia Artista sa...

Underbart ljus i din vackra höstbild!

Mamsen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mamsen sa...

Välkommen hem mina Darlingar.
Ni verkar haft det helt underbart.

Oj Oj vilken julafton det måste
varit för lilla F. Det blir spännande att få titta i alla påsarna.
Kram