onsdag 10 november 2010

Ordlös Onsdag - Mysstund


Ordlös Onsdag

7 kommentarer:

Maria G sa...

Åhh vilken härlig och mysig bild!
Ha en fin kväll!

Rantamor sa...

Vilket mysfoto på bryggan, syns att det är två som gillar varann.
Ungefär som Båtsman och Tjorven =) som man bara älskade som liten och som ännu finns inne i skallen.
Man ville ju bara vara som hon, och ha en stor båtsman som följde mig i hälarna. Lite svårt med en ettrig terrier som mest ville springa å jaga mina kompisar och bita dom i hälarna *SKRATT*

Snygga london foton du bjuder på i din blogg, syns att du haft kul på resan.

Ha d gott.

Monica o Jacob sa...

Haha vovvebild me like, det här var en riktig myspysstund;-)
Ha en skön onsdagkväll:-)

Anni sa...

Och strax efter att bilden togs lyfte hunden på nosen och slickade henne i ansiktet - busig som bara den - eller?


HÖG mysfaktor i den bilden!

Pockethexan sa...

Sådan vovve sådan matte eller hur är det man säger men nog kan man se att ni är släkt, ser lika mysiga ut!

Kramis!
<;D

Annelie sa...

Ååååååh, min absoluta favoritvovve!
Om jag inte varit pälsdjursallergiker hade jag absolut ägt en sån...

Viola sa...

:) Søtt bilde!