måndag 22 november 2010

Peeled


Macro Monday

8 kommentarer:

Kala sa...

Gorgeous colors, detail, composition and lighting!

Rigmor sa...

Så vackert...!! Å så lite London igen!! Nu när jag letat lite bland resor så börjar jag fundera på om jag inte skulle ta och klämma till och överraska med en resa till Skottland istället. Det ligger lite egoism i det, har alltid velat se skotska landsbygden, och jag vet att mannen skulle uppskatta det också. Så nu letar jag lite här och där...lite London och lite (eller mer och mer) Skottland.
Jaha, en till som började sin resa med en Olympus. Hade en kanonbra, som tydligen någon mer vill testa, för den stal de på Eskilstuna zoo, så efter lite andra kompaktkameror så blev det min nuvarande kamrat Pentax. Den köpte jag faktiskt begagnad av en kille på en fotoklubb, priset var bra så jag slog till. Idag kanske jag hade valt en annan om jag köpt ny, men vi funkar rätt bra ihop tycker jag...*skrattar*.
Ha en riktigt bra måndag, vi delar gärna med oss av snön som kommer!!
Kram

Unknown sa...

I love this picture!

Have a great week!

Annelie sa...

Kanonbild Marie!
Motivet, kompositionen, skärpan, allt är helt perfekt!

Kerstin sa...

Avskalat och mycket snyggt!
Du har nåt att hämta hos mig om du vill. :)
Ha en fin dag.

RachelD sa...

How very lovely! Flowers are enchanting, in all stages of their lives.

Thank you for visiting Lawn Tea, and I hope you'll drop in again!

rachel

Charmaine Poulin sa...

Fantastic!!!!

Maaike sa...

an awesome shot!