onsdag 10 november 2010

Yantra


NF Macro

17 kommentarer:

Magnus sa...

Hejsan Mie
Tack, jo jag leker ibland lite med HDR och ibland funkar det hyffsat, men det är lite tur och träff med vad man har för bild, nu tycker jag kanske att en vanlig bild blir lite "platt" ;) om jag jämför före och efter..men det är roligt att "leka" och prova lite annat nångång.

Det var lite vitt på marken när jag vaknade igår morse och sen så ökade det på en aning, nu är det för mörkt för att se om det har blivit mer. Jag tycker det är helt OK om det kommer snö nu, så det blir en aning ljusare.

Första tecknet på snö var http://photobymanka.wordpress.com/2010/10/22/thursday-21-october-829pm/ men det gick bort dagen efter tror jag.

Ha en helt underbar dag och vecka.

Din vän Magnus

Magnus sa...

Ooops, jag glömde att nämna att dina bilder då inte heller går av för hackor..bra jobbat!

/Magnus

Rigmor sa...

Precis va jag skulle behöva för ryggen just nu...Lite för mycket stillasittande vid datorn, skyller på skolan...
Bilden från förra inlägget är bara underbar, vilka ögon!! Precis så frågande och undrande som små barn kan vara. Sen ändras sakta den lite osäkra attityden mot en väldigt säker i tvåårsåldern!! Hualigen säger jag, lillkillen fyller två nästa söndag och han tror nog att han är den enda saliggörande på denna jord just nu!
Ha en riktigt bra onsdag, här ska vi försöka ta oss till civilisationen, det är målet för dagen efter all snö!!
kram kram

Annelie sa...

Om man skulle ta och investera i en sån där.....
Snyggt fotat!

B i r g i t t a sa...

Kanske jag också borde satsa på en sån här :)

Maria G sa...

De där mattorna ska vara bra sägs det, man kanske skulle testa... Jag har ju problem med min rygg...
Läcker bild!
Ha en fin torsdag!

i stora drag sa...

Så läckert macro på de "vassa" piggarna!
Kan de verkligen vara sköna att ligga på? Jag har aldrig provat.
Tack för din kommentar hos mig! :)
/Pia

Kerstin J sa...

Så det var en yantramatta. Jag trodde det var flerfaldig uppsättning kattänder

Anneli - A'la Foto sa...

Jag vet inte vad yantra är men jag tycker mig skönja en spikmatta och det är skönt att ligga på! Tyvärr gör jag det alltför sällan!

Fint fångad!

Ha en tokbra torsdag!

LissenTo sa...

Cool bild, med fin skärpa.

Harmoni tänker jag också på.
Ha en skön dag. //Lissen

Pialotta sa...

Först stirrade jag rätt in i bilden och ställde frågan.. vad är detta;) Senare såg jag.. har själv en sådan där piggig sak.. Riktigt nära kom du taggarna:)

Rantamor sa...

Ser ut som huggtänder *SKRATT* och dom brukar ofta ofta hugga mig i ryggen också.
Så nära du har kommit alla huggtänder...
Snyggt.

Ha en finfin torsdag.

NatureFootstep sa...

hm, verkar vara en sån där "spikmatta". Intressant!

"Lillagul" sa...

En till som aldrig provat att ligga på en spikmatta :)
Jätteläcker bild på "tänderna" !!!

Lotta sa...

Det ser ut som en massa tänder.
Ja dessa mattor skall ju vara så bra för onda ryggar och leder.
Bilden är fantastisk.
Kramizzzz

Viola sa...

Min Yantraamatta er også lilla! :))Minner meg på at det er en stund siden jeg brukte den.. Skarpt makrobilde! :)

Anonym sa...

Jo du! Det var läckert!
Mycket rolig bild med fina färger och snyggt skärpedjup.
Mvh Halina