onsdag 15 april 2009

Ordlös Onsdag - Efter

Mitt bidrag till Ordlös Onsdag.

26 kommentarer:

Bitten sa...

Ååå, så härligt det ser ut!

Hedwig sa...

Efter en långpromenad har man rätt att njuta....

Photos by Storm sa...

Ser att hunden älskar att ligga ute i vårsolen. Ja, och matte med med. Ha det bra/Lis

annette sa...

Oh, så fin bild med mycket känsla av värme mellan hund och matte som kanske vilar sig efter en promenad.

annette

Olga T sa...

Underbart!

Marie sa...

Detta är min lånehund eller rättare sagt min promenadkompis, Effie, som jag brukar låna av min go'a väninna S. Här slappar vi nere på bryggan vid sjön efter en lång ansträngande ;-) promenad.

Amanda sa...

Vilken härlig bild. På fotot ser jag två som njuter av varandra och av solen efter en lång promenad. /Amanda

Karin Wijk sa...

Härlig bild! Att njuta efter en långpromenad är ju aldrig fel, speciellt inte i vårsolen tillsammans med vovven. / Ha en härlig onsdag!

Anonym sa...

En väldigt rofylld bild.

Karin Berg sa...

är det efter promenaden? En härlig bild och extra härlig för mig som så gäran vill ha en hund :-)

Ninni sa...

Åh vad det där ser mysigt ut! Att njuta på bryggan i solen efter en långpromenad...

B i r g i t t a sa...

Vilket mysigt gos efter en härlig promenad antar jag :)

NatureFootstep sa...

vilken härlig bild detta var. Nog behöver man ibland ta igen sig efter en promenad.

Fotsteg i Rabatten sa...

Ser mysigt ut. Att vila på bryggan.

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken guld-bild på ett sådant där fint ögonblick:)
KRam Lallis

Bling - our elf on the shelf sa...

Deilig med en pust i bakken, sammen med den man er glad i. Flott bilde :)

Sanna sa...

Oh! Du måste låna henne igen snart! ^^ Så sött! :D

annalarssonphotography sa...

Verkligen en härlig bild som det lyser kärlek om! :)

Det passar fint till temat tycker jag!

Kram Anna

Ulrica sa...

Vilken underbar bild... En hundkompis så härligt. Och vilken fin vovve.

Josephine i Bryssel sa...

Efter en lång och tröttande promenad! En bild som jag tänkte på var med två sovande barn... men jag hade inget på lager. Att somna "efter" är bra tolkning! .-)

Helena sa...

Vilken underbar bild! =)

Randi sa...

Vilken skön & stämningsfull bild!

Nathalie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nathalie sa...

Så söta ni är tillsammans!
Du och Effie!

Anonym sa...

Underbart!

Marra sa...

Åhh vilken härlig bild :)