lördag 25 april 2009

Rysare

Jag bara älskar dig Jarmo. Att du är ärlig vet jag, att du är en filur med ett stort varmt hjärta vet jag och att du har jävlar anamma i dig vet jag också, men att du inte skulle somna på din post kunde jag aldrig ana ;-). Har festat med dig allt för många gånger, ha, ha. Ikväll bjöd Robinson på riktig spänning för oss Jarmo fans. Minen Christian visade upp i örådet då han blev varse Jarmo´s immunitet var oslagbar. Att däremot inte Christian blev utröstad fattar jag inte. Trodde Jarmo och tjejerna skulla ta ut honom. Nu försöker de skaka om i killpakten genom att rösta ut Rafael istället. Oj, oj, oj får se vad det kan leda till. Fortsättning följer.

3 kommentarer:

Ulrica sa...

Ja vilken rysare. Här håller vi våra tummar för Jarmo också, även om vi inte känner honom:) Och varför inte den dryge Christian???? Spännande.

Olga T sa...

Detta avsnitt var verkligen bra!! Jag som var lite småkritisk i början. Mycket spänning och jag instämmer i -Heja Jarmo!

Pialotta sa...

Christian är ingen jag gillar, har inte gjort sedan programmet började.. Måtte den besservissen åka så det ryker i nästa program. Jamo gillar jag.. inget fel på den gubben.
Ha de fint