söndag 15 november 2009

Bildligt Talat v 47


Bildligt Talat.

14 kommentarer:

Margareta sa...

En pall eller ett lägre bord hand varit till hjälp. Han ser lite rödfärgad ut i håret. Så kan det gå när ingen tänker på de små. /Made

sinneskatten sa...

jag kan själv!

Della sa...

Inte så kundvänligt att ha den så högt upp.

Ninni sa...

Ketchup...det är väl alla barns favorit"krydda"...
Härligt fångat ögonblick!
Angående mallen så har jag ändrat i html-koden för att kunna lägga in större bilder.
Kram Ninni

annette sa...

Borde vara mer anpassat för de små, det är väl oftast dom som gillar ketchup;)

annette

Ninni sa...

Jag hittar inte din mailadress...;)

Susanne sa...

Om jag sträcker på mig ordentligt så når jag nog.......

Resa med Herbert sa...

Hej!

En skön bild av en målmedveten yngling.

Må fint, önskar Irene

Anna tassar in.. sa...

Mmmm just varit hos frisören och nu McD... vilken fest..:)

Mona sa...

Det där klarar han ju galant!

Artlover sa...

"Jag trotsar höjden och når en då.."
Hade fint.

Cecilia Artista sa...

Jag kan själv - nästan. Söt bild!

Anonym sa...

Han klarade det i alla fall - duktig!
Verkligen en "talande" bild!

anemonen sa...

Inte alls lätt det där när man är liten, men det verkade gå fint.