lördag 28 november 2009

Puss På Er

En sötsliskig mycket välmenande puss vill jag ge alla mina cybervänner. För alla påhälsningar och kommentarer och glada tillrop. Just nu har jag svansen mellan benen. En skamkänsla för att jag de senaste dagarna inte hunnit titta in hos er. På jobbet är det nu slutspurt inför julstängningen så dagarna är fullproppade med "bebistillverkning" och här hemma är det julförberedelserna som slukar mina kvällar. Att försöka få ihop det sista bilderna till 365 foto utmaningen tar också sin tid. Dessutom drar jag igång en advenskalender den 1:a december så kameran och jag umgås flitigt och letar julmotiv tillsammans. I dag blir det julklapps shopping med bästa vännen B. Åh vad jag har längtat! En av de roligaste dagarna på året. Sköna skor på fötterna är det som gäller för idag blir det springande av kan jag lova. Två kvinnor med fulla plånböcker......;-). Önskar er alla en fin dag.

2 kommentarer:

Anna sa...

Man gör vad man hinner och orkar. Så ha nu en härlig dag med shopping! Sedan hoppas jag du även hinner njuta av en fin adventshelg med fika och ljus.

Mikabella sa...

Puss tillbaka!!!!!!!