onsdag 18 november 2009

Ordlös Onsdag - Spegelvänd

Ordlös Onsdag

20 kommentarer:

Marie sa...

Gatunamnen blir festliga när de är spegelvända :-)

Hedwig sa...

Snyggt, sådana där tillfällen till ett kul foto skall man ju inte missa.

Anne-Lie sa...

Välputsad bil!

Maria sa...

Snyggt och läckert!

/Maria

Husbilen Credo sa...

Coolt foto.

Tack för kommentaren hos mig.
Ha en bra dag!

Rimkogeren sa...

Et fortegnet billedet af virkelighedens verden...

christina sa...

Fräckt spegligt, spegelvänt!!

anemonen sa...

Festligt foto.

ormbunke sa...

En välputsad bil behövs till ett sånt foto.Mycket snyggt.Anita

Cecilia Artista sa...

Stiligt! Bra att bilen är välputsad också så den kan spegla allt runtom!

Rajson sa...

Stilrent och klockrent till temat!

Lasseivomma sa...

Så där blank bil var det länge sedan man såg. Snyggt foto.

Wickans värld sa...

Ojojoj, nu tänker jag på min jätteskitiga bil... lerkakebil, ingen risk att det går att spegla sig i den...
Det var en snygg spegelbild!!

Kvasthilda sa...

Så ska en spegelvänd bild se ut :-) Häftigt! Inte ofta man får chansen i en bilplåt.

Mikabella sa...

Du är alltid så finurlig och kreativ!

...och du...jag har inte tackat för länkningen! Har fått så många kommentarer om min a cantuccis! Är ju sååååå roligt när någon gillar det man gör! Jag blev verkligen verkligen glad!

Kram!!!

Della sa...

Välputsad!

Anonym sa...

Snyggt!

ElinsPhoto sa...

Snygg spegelvändning, måste säga att det var en ren bil :D

AKO sa...

Häftig bild och lite liknande min. :)

Mona sa...

Häftigt! Läckert med dubbel spegling. Huset ser ut att gå runt och herr gåman syns både upp och ner.