onsdag 11 november 2009

Ordlös Onsdag - Gymnastik

Ordlös Onsdag

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken posé :)

Camilla (Rantis) sa...

Haha.. grym stil på den katten!

Cecilia Artista sa...

Härlig kisse. Han kanske tar igen sig efter sina gymnastiska övningar. Och vilka gröna ögon han har!

anemonen sa...

Ja säger då det. Vilken stil och grace. Katter är nog bland de vigaste djuren.

Anonym sa...

Somewhere I read, that cats are poetry - for sure, this is a beautiful poem.

B i r g i t t a sa...

Vilken skön pose :) Gröna ögon - wow!

ormbunke sa...

Ja, den här katten har verkligen förstått det här med gymnastik. Anita

Sommarträdgården sa...

Katter är verkligen viga,lite bra musik till så..

Bruno Beige sa...

Snyggt jobbat med kontrasterna i gråskalan och färgen på kattögonen :-)

elena cn sa...

Hihi! Det ser nog mer ut som om det är lite relaxing efter ett hårt gympapass:)

Boel_L sa...

Det gäller att stretcha väl. Gillar verkligen de extra blå ögonen

Anonym sa...

Sån läcker stil! Woah vilka ögon!

Viola sa...

Hei Mia! Nå er det leeenge siden jeg har vært her! Jeg er på tur bak i arkivet ditt :) Fra det nyeste og bakover i tid.. Du har satt inn mange flotte bilder. Og HER måtte jeg bare stoppe for å kommentere! Nyyydelig av katten din!! Og det er så kult at du har satt fargene på øynene og beholdt det andre sort-hvitt! Håper du har det bra. Jeg har det bra, har hatt mange soldager her, men i dag kom regnet og vinden. Det blåser så det uler rundt hushjørnene! Haglet har det også gjort! Jeg er på landet en tur. I Midt-Norge, jeg og katten :) Klem til deg vennen :)