tisdag 26 januari 2010

BB - Big Balls

Nyss hemkommen från en rolig kväll med några kollegor från jobbet. Eller ska jag säga mina BB vänner ;-).Vi spelade bowling. Några av oss var mer vana att hantera klot och nysåpade banor än andra ;-). Ja gisses vad kul vi hade ;-). Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket på en och samma kväll. Alla tyckte det var så roligt att vi bestämde oss för att spela sista tisdagen varje månad under våren. Ja, vi hittade även på ett namn till oss också, BB - Big Balls. Hm, tantsnusk varning, ha, ha. Som avslutning gick vi och åt på en mysig restaurang. Det blev Sej "Wallenbergare" med räksås, smögenräkor och riven färsk pepparrot på min tallrik. Mumsfilibabba säger jag bara. Härligt initiativ gulliga M och tack ni myspysar för en rolig kväll. Puss & Kram.

3 kommentarer:

Nina sa...

Måste säga att jag gillar alla dina bilder idag! Snyggt med bara en detalj i färg.
Snyggt vattenfoto, gillar dropparna som hänger i luften! Och macro mono var tufft fotat!

Susanne sa...

SÅ läcker bild och vilken trevlig kväll ni verkar haft=)
Kram

Viola sa...

En riktig morsom og hyggelig og smakfull kveld, skjønner jeg! :)