torsdag 21 januari 2010

Dagens Egentid

Mmmmm ledigt i dag. Kaffe och morgontidningen i sängen, frukost i lugn och ro tillsammans med "lilla" F. Har lagt alla måsten på hyllan. Istället har jag nu packat väskan för en utflykt till mitt favoritbad. Litet och gemytligt och vid denna tid på dagen bara pensionärer och några lyxiga hemmafruar. Ja, också jag då förstås ;-). Simma 1000 meter till klassisk musik och avkoppling i bastun. Peeling av den vintertorra huden och fot- och hårvård och sedan en god långlunch. Jag har det bra :-)

4 kommentarer:

Bruno Beige sa...

Yes box! Vissa bilder blir jag avundsjuk på. Detta är en av dem. Rent knäckande bra!

Nina sa...

Snyggt fångad vattendroppe! Ser jätteläckert ut!

Anonym sa...

Härligt att du kan njuta av din lediga dag och inte fastna i alla "måsten".

Skickligt fångad bild!!!

Viola sa...

Så flott et bilde!! Er det is?? Det høres ut som du har hatt en "ta vare på deg selv - dag" her, det er bra!! Lenge siden jeg har vært i sauna nå, det skulle ha vært godt!! :)