tisdag 19 januari 2010

Grattis Gumman

"Lilla" F var en av flera hundra flickor som anmälde sig till Attityd Modell 2009 i tidningen Frida i höstas. Första uttagningen som gjordes av en jury från Stockholmsgruppen gick galant. Hon blev en av de 8 stycken som stylades och plåtades för att delta i en omröstningen där tidningens läsare fick säga sitt. Idag kom resultatet. 3:e plats!!!!! Finfina priser väntar dig nu och en portfolio ska fixas för inlämning till agenturen. Jag är såååå stolt över dig gumman och gläds så med dig. Har nog aldrig hört dig tjoa och skrika så i telefonen när jag ringde dig. Vilken tur att du hade dina go'a vänner hos dig då så de kunde backa upp dig när du höll på att svimma ;-).

Tidigare inlägg om tävlingen:

http://carpediemmie.blogspot.com/2009/10/blandade-kanslor.html

http://carpediemmie.blogspot.com/2009/10/grattis-lilla-f_22.html


TACK alla ni som hjälpte "lilla" F till detta. Kompisarna som stylade och tog de fina bilderna som skickades in i anmälan. Ni är kanon. Alla som köpte tidningen och röstade och som hela tiden kommit med glada hurrarop och hållit tummarna. Guld värt.

7 kommentarer:

Pennelina sa...

Så kul! Vet hur det känns... min syster kom tvåa i Sveriges Lucia 2009 :-) Många och blandade känslor...

Grattis till er!

Kram från Pennelina

Helena sa...

Grattis till tredjeplatsen! Det är minsann inte illa. :)

Anna tassar in.. sa...

Men du vilken skönhet...så roligt och härligt..grattis grattis bra jobbat..

SandyCarlson sa...

A beautiful guy!

Ingela´s blogg sa...

Grattis, roligt att komma trea. Kram

Mikabella sa...

Vad glad jag blir för er båda! Kan tänka hur stolt du är. En mammas stolthet, kärlek och stöd är den vackraste gåvan man kan få. jag är en stark, självsäker vacker ung kvinna mycket pga min mamma. Jag glädjs åt er kärlek, lycka och er fina relation! Du är en sån mamma som man bara får i den bästa av världar. Kram!

Viola sa...

Gratulerer! :) Du har en nydelig datter, og jeg kan se hun ligner litt på sin mor også.. :) Klem!