lördag 16 januari 2010

Jul Och Damm Bytt Mot Vårfräscht

Nu är äntligen alla dammiga uttjatade juldekorationer bortplockade och julgardinerna utbytta. Det mesta julpyntet har vi i köket så det är inte alltför arbetsamt att dekorera om. Nu är det mina mellangardiner som får pryda köksfönstrena. Dessa häger jag upp från januari till maj (då är det dax för ljusa sommarfärger) och efter sommaren fram till september (då blir det mustiga höstnyanser). Jag älskar inredning och ffa köket byter skepnad några gånger per år. Nya friska vita blommor står nu på fönsterbrädorna och de efterlängtade tulpanerna stoltserar vackert på köksbordet. Jag njuter fortfarande av snön med skid- och skridskoåkning, men i hjärtat börjar jag längta efter våren. Ha nu en mysig lördagskväll vännen.

1 kommentar:

Pennelina sa...

Så vackert! Förstår att du är nöjd :-)

Kram!