lördag 16 januari 2010

WTFDC: Talande Tystnad

WTFDC.

6 kommentarer:

Marie sa...

En härlig, ja nästan overklig stund. "Lilla" F gosar med världskändisen Butterfly Flip. Vi fick inbjudan av ägaren Kristina att komma till Västra Ingersby, Rottneros, Sunne i Värmland. Inte långt från vårt älskade sommarställe. En dag vi aldrig glömmer vi hästlovers i la famiglia Höglund :-)

cat sa...

Jag har precis börjat rida igen efter ett uppehåll på lite drygt 2 decennier och efter att hästen först försökt bita mig, så hade jag en sådan stund som din fina bild visar med henne.

Pennelina sa...

Så flott bild på temat! Horselover som jag är köper jag den rakt av :-) Kanske blir en ridtur i dessa trakterna till sommaren också ;-)

Kram från Pennelina

Cecilia Artista sa...

Jag kommenterade just en annan bild på häst med tjej så här - Ibland behövs det inga ord! Detsamma gäller här. Men ni har förstås ett extra plus här. Det gäller ju Butterfly Flip! Så kul!

Sjubarnsmamma sa...

Vacker bild. Hästar är ståtliga

anemonen sa...

En riktigt vacker häst, och dottern är vacker. En mycket talande bild.